Abstract:
Da bi kompanija bila uspešna na funkcionalnom i integrisanom tržištu, njen menadžment trebalo bi
da bude u stanju da preduzme inicijativu, da bude kreativan i spreman za nove poduhvate. U periodu
tranzicije i restrukturiranja, menadžment donosi važne poslovne odluke koje utiču ne samo na
zaposlene, već i na šire okruženje. Cilj rada jeste da ukaže na značaj menadžmenta u sporom i neadekvatnom
sprovođenju postupaka restrukturiranja nekada vodećih srpskih kompanija koje su masovno
nestale sa domaćeg i inostranog tržišta. Danas u Republici Srbiji postoji oko pet stotina preduzeća
čija je budućnost neizvesna, odnosno, najvećim delom vodi ka likvidaciji i uništenju istih. U radu se
analizira (loš) rad menadžmenta u kompanijama gde su brzina i kvalitet za sprovođenje promena u
organizaciji rada i poslovanja neophodni za dalji opstanak na tržištu. Tokom istraživanja dolazi se
do zaključka o važnosti i značaju menadžmenta, koji ako je uspešan ima veći značaj od raspoloživih
resursa, odnosno, intelektualni rad postaje presudan faktor za uspešan rad kompanija, dok se izvršne
aktivnosti mahom preusmeravaju na inteligentne mašine i robote.
CITATION:
IEEE format
L. Kukobat, M. Desivojević-Cvetković, B. Jurišić, “MENADŽMENT KAO FAKTOR NEUSPEŠNOSTI RESTRUKTURIRANJA PREDUZEĆA U SRBIJI,” in FINIZ 2015 - Contemporary Financial Management, Belgrade, Singidunum University, Serbia, 2015, pp. 127-129. doi: 10.15308/finiz-2015-127-129
APA format
Kukobat, L., Desivojević-Cvetković, M., Jurišić, B. (2015). MENADŽMENT KAO FAKTOR NEUSPEŠNOSTI RESTRUKTURIRANJA PREDUZEĆA U SRBIJI. Paper presented at FINIZ 2015 - Contemporary Financial Management. doi:10.15308/finiz-2015-127-129