Abstract:
Cilj ovog rada je da predstavi motivacionu putanju rešavanja agencijskog problema. Pored materijalnih
strategija kompenzacija koje čine osnovna plata, beneficije, privilegije, pogodnosti, različiti
bonusi, akcije, opcije na akcije, potrebno je primenjivati i razne vidove nematerijalnih strategija
motivacije kojima će se zadovoljiti potrebe zaposlenih višeg reda kao što su: potrebe za priznanjem,
postignućem, ličnim razvojem. U radu je prikazan okvir sa aktivnostima kojih bi menadžeri trebalo
da se pridržavaju prilikom formulisanja i implementacije efektivne motivacione strategije za prevazilaženje
agencijskog problema.
CITATION:
IEEE format
J. Lukić, “MOTIVACIONE STRATEGIJE REŠAVANJA AGENCIJSKOG PROBLEMA,” in FINIZ 2014 - The Role of Financial Reporting in Corporate Governance, Belgrade, Singidunum University, Serbia, 2014, pp. 91-93. doi: 10.15308/finiz-2014-91-93
APA format
Lukić, J. (2014). MOTIVACIONE STRATEGIJE REŠAVANJA AGENCIJSKOG PROBLEMA. Paper presented at FINIZ 2014 - The Role of Financial Reporting in Corporate Governance. doi:10.15308/finiz-2014-91-93