BUDŽETIRANJE U PREDUZEĆIMA: DODATNI POSAO I IZDATAK ILI “KLJUČ” OPSTANKA PREDUZEĆA




Abstract:
Tradicionalno računovodstveno planiranje u preduzećima ustupa mesto novim konceptima planiranja. Najčešći koncept koji se koristi kao proces planiranja i instrument upravljanja poslovanjem preduzeća je budžetiranje u različitim oblicima. Važno je kontrolisati sprovođenje budžeta kao deo jedinstvenog procesa, ali isto tako je veoma značajno kako će menadžment koristiti ovaj način planiranja u upravljanju preduzećem, uzimajući u obzir motivaciju za izradu, sprovođenje i kontrolu budžeta od strane zaposlenih i menadžmenta.

CITATION:

IEEE format

P. Vukadinović, M. Kostić, G. Knežević, “BUDŽETIRANJE U PREDUZEĆIMA: DODATNI POSAO I IZDATAK ILI “KLJUČ” OPSTANKA PREDUZEĆA,” in FINIZ 2014 - The Role of Financial Reporting in Corporate Governance, Belgrade, Singidunum University, Serbia, 2014, pp. 40-42. doi: 10.15308/finiz-2014-40-42 

APA format

Vukadinović, P., Kostić, M., Knežević, G. (2014). BUDŽETIRANJE U PREDUZEĆIMA: DODATNI POSAO I IZDATAK ILI “KLJUČ” OPSTANKA PREDUZEĆA. Paper presented at FINIZ 2014 - The Role of Financial Reporting in Corporate Governance. doi:10.15308/finiz-2014-40-42

BibTeX format
Download

RefWorks Tagged format
Download